Tuesday 26 August 2014

oh my uni

sedia maklum yang aku bakal menjadi student uum 1 september ni . alahai nebes tahap dewa . tak tau la asal nak nebes nebes ni . alhamdulillah so far 60% dah complete . tinggal nak beli stok2 makanan n kemas baju (paling malas) . ouh ya , majlis ikrar aku kena pakai tudung putih , haih bertahun tak pakai tudung putih , last form 3 awal tahun tu pon sebab pertengahan tahun aku pengawas so tudung biru . tudung putih la yang akan buat muka aku gelap . dala memang gelap . bertambah gelap . ha biarin .

ouh ya nak tau tak , kahkahkah , aku kena buat bank islam , so aku buat dekat tsb(dekat dengan rumah) ade a guy hensem weh hahahaha yang jaga kaunter . jemput la datang tsb untuk maklumat lanjut . (maap tak penting)

memandang aku belajar ni semua pakat nak kata "ala nanti awak jauh , tak dapat nak buli" "kau jauh sangat"
jauh sangat ke aku , dalam malaysia lagi , still boleh naik bas . sedh sume pakat kata gitu . macam aku stdy overseas , just over the sea je-,- .

btw baru peghasan birthday aku this week . tak terasa apa apa pun . almost forgot actually , ni pon qibah dok kata , sebab nak kuar . tetiba teringat roomate dengan classmate . dorang punya prank kemain . classmate aku nak buat surprise , aku yang lari sebab aku malu hahaha . ramai orang kot masa tu ade event merdeka raya , so bayangkan la , jadi attention orang . actually their planning aku dah dapat hidu , siap aku warning xya nak surprise2 sekali kawan aku yang tinesh ckp "kau jangan nak perasan sangat la " uih sentap kuasa 2 . yang roomate ni aku tak expect dorang nak buat surprise the whole day tak wish aku pon buat duno . aku pulak teringin nak makan red velvet , k dorang teman aku pi bakery . balik tu dorang letak pop pop ke ape tah namanye . then igt tak de pape dah . sekali dorang simbah air softner kat aku . pengalaman mematangkan diri hahaha . dan aku sangat terharu korang buat macam tu . 1st time ade surprise xD sedih hidup


btw tq miro 4 the advance birthday gift . aku suka shawl tu . hehe kau pon tau aku hantu wide shawl


♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment