Friday 5 September 2014

first week of orientation

1st day , macam biasa datanglah penyakit nervous aku ni ha . kuar je dari kereta aku kena pergi dekat bawah khemah untuk daftar dan amek kunci . dah settle aku pergi bawah khemah nak amek beg . sekali ade abang ajks a.k.a fasi dpp bsn . dpp tu dewan penginapan pelajar dan aku dapat dpp bsn . abang tu senyum dan aku senyum la . nampak la masing2 pakai braces kahkahkah . isyarat pemakai braces . abang tu pon baik hati tolong aku tunjuk jalan . memandang kan aku perempuan separuh jalan je dia hantar . family aku dari jauh dah isyarat lain macam al maklum la aku ade pengiring LELAKI , dorang pon pikir lain lah kan . sampai bilik tak de pon roomates .
sekarang dah hari ke 6 still tak de roomates . maybe second intake emm sedih


♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment