Saturday 18 October 2014

seharian berjalan . dari mid -> kelana jaya -> the curve .  mentang2 mom takde . pergi joli habes habesan . 
pergi jumpa roomates . even kiteorang bertiga je . tapi still miss the old room 302 . missing 6 of us .

they are my 1st roomates ever . rindu tengok movie . rindu tengok crush memasing . makan maggi sesama  . lepak tasik tiap kali stress . baik gaduh macam mana pon kita tetap makan sesama . 

then petang tadi sempat la jugak jumpa jaz(study um tapi asal ipoh) dan tifa (study ukm asal kajang) . we decided jumpa kat mid tunggu kat burger king borak sakan tapi tak order makanan . tapi makan dekat sushi king sebab aku teringin 


macam singkat sangat jumpa , banyak borak menyakat bagai . wuu rindu . 



then balik dari mid aku teros pegi turun kl sentral sebab nak pergi kelana jaya kakak aku amek kat situ sebab dia ade hal . aku ni dah la tak pernah keluar sorang . hari ni kira aku gamble je . pakai redah . kalau sesat memang angah aku jadi mangsa bebel aku dia pakse aku amek lrt . mentang mak balik ganu so dia buli aku at the same time dia nak suro aku bdikari -,- . aku punya ketar nak nanges rasa haha . tapi bes ape jalan sorang ^_^ . 

then sampai KJ she decided to go the curved . so we watched haunted house 2 . macam (*£€€€€'^_%÷£ ceritanya . then makan karaoke bagai . sampai ke malam . dan baru aku perasan suara aku sedap jugak *muntah hijau hah

kira the whole day i've been alone to take any public transport . aku ni jenis jarang use it . kalau guna pon mesti ade kawan aku . but today alhamdulillah i manage to handle . :8


♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment