Friday 17 October 2014

letih macam ni . cari aku bila susah . bila kau bosan . kau cuba untuk manipulate everything. tak tau la tu kau ke tak . but i hope its not you . kalau betol kau dengan dia , pegi la . suka cakap suka . tak cakap tak . sakit hati kena hadap macam ni . treat macam kau suka . dan kau treat sorang tu pon macam kau suka jugak . nasib aku stalker dan , hati kering  . tak macam dia yang all the time update pasal kau . then tak abes kecewa memanjang . macam mencari perhatian pon ada . nasib aku tak gitu . aku dah tak contact kau . tapi kau contact aku . tolong jangan permainkan perasaan aku senior . kau dah nak graduate . aku ni baru setahun jagung . semakin lama perasaan aku hilang kat kau . mujur sangat . dan nasib sekarang jarang jumpa . tapi ade karnival nanti memang akan jumpa . tapi aku doakan tak .

dan sampai sekarang aku rasa sakit hati jugak sebab seorang kawan bernama lelaki . ye memang dia pernah la confess . tapi kita orang still maintain as a fren . after memasing further study , lama tak contact . rupanya dia ade makwe dah ouh congrats la . tak jealous . sikit pon tak .tapi aku happy sebab dia jumpa kalau tak aku la mangsa dia meroyan .  yang aku sentap , hanya kerana makwe kau lupa aku . yang bila kau susah dulu , kau sedih kau cari aku . now u never reply each thing . tu masa aku xtahu kau ade makwe .
kalau tak aku tak cntact kau . never . so sebab kau jenis lupa kawan . aku start unfollow kau , delete your wechat , and after diz fb . ur choice kan . just kalau break aku tanak kau carik aku la bro . so lepas dah macam2 happen ni macam mana aku tak kasar dengan laki . rasa nak debik sekor sekor . nasib pernah jadi kawan . so rasa untuk nak cintan cintun terkubur kat situ . hahahag ayat macam putus cinta , bukan putus kawan . sedih tau nyah bila kawan buat cem ni . -,-


♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment