Monday 13 October 2014

homesick buat kali ke berapa tak tahu . dah macam2 mende dalam kepala otak nak buat ape . tapi tu la xtahu semuanye sempat buat dak .

titew stewes awak , titew ingat tak dapat kos akaun xbelaja la ekonomi dan yang berkaitan dengan business management . tapi aku silap sangat la woi . ni kalau aku complain kat kawan aku mesti kena nganjing dengan depa . 'dah nama pon masok uum , u yang semuanye pengurusan . kau ade nampak ke medic dak kan ? '

ni aku baru lepas belaja ekonomi rasa macam dah jatuh cinta ngat dengan ekonomi . jjur aku cakap , dekat matrik aku paling menyampah dengan eko . dengan subject and lecturer yang killer . aku pon boleh terbunuh la citer nye . selalunye subjek yang dulu nye aku benci lama2 boleh suka . macam sains dulu la . form 1-3 aku punye la benci sains  . dah la pmr result cukup2 makan. pastu xdapat masuk kelas sains . mak aku punya la touching dengan aku . nak aku jadi doktor kot . tapi aku ni dah la penakut darah ehh memang tak la . tu pon nasib masuk kelas account ade addmath . sebab form 5 aku tuition dekat tempat tak de kwn at the same time kawan kakak yang ajar . aku jadi jatuh cinta dengan sains . patu sampai sekarang tak pudar lagi hahahaha *eceh . tu orang tua2 kata jangan benci nanti jadi lain . macam ekonomi ni la . dari matrik sampai ke u dapat lecturer yang killer . tapi dekat matrik , lecturer killer lagi sampai masok kelas cikgu asmadi rasa macam nak tercabut jantung . tapi cikgu tu okay je luar kelas . sampai la dia dah aim aku . "ha kamu ni banyak main , eko okay tak sem 2" sebab en.asmadi just ajar aku sem 1 . kat matrik ade 2 sem je pon . tapi selama sem 1 tu sakit jiwa jangan cakap sampai ade 1 case aku dengan cikgu  tu la , sampai semua clasmate aku nganjing case tu sampai sekarang . sampai dorang kata aku bini cikgu tu . mentang2 dia tak kawen lagi -,-  .

dekat u lain cerita nye .lecturer eko aku ni strict . before she enter the class . memang bising . bila masuk . pergh macam malaikat lalu dalam kelas . sunyi . kertas jatuh pon 1 kelas boleh dengar . nampak tak strict dia . sebab dia dah warning ' i dont want to hear any voice when im teaching or you may out ' muka nak garang je . tapi aku rasa dia ni spesis en.asmadi jugak hahahaha . sebab luar kelas senyum je . dalam kelas kelat . emm . tapi nasib dia ajar aku paham . tu yang membuat kan aku tetiba rajin gila nak belajar eko kat bilik. ouh ye aku kan tak de roomate , senang sikit nak stdy . nak2 aku jenis tak boleh stdy bila ade org . so kira hikmah la xde roomate hehe .


saje je letak gambaq ni , rase nak skate lagi . tah mak lepas ke tak . maaf cuti2 ni aku tamak sikit semua benda nak buat 

♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment