Monday 13 October 2014

aku tak pernah mintak simpati atas penyakit . sikit pon tak pernah . kalau boleh tanak dorang tau . tapi bila tak gitau kata durhaka . especially mak aku hahahah . kawan aku kat sini treat aku ya Allah macam serious sangat . takot benar aku angkat barang berat . dan aku terkilan . aku takut tak dapat main netball macam dulu masa kat matrik  . actually thoracic scoliosis is not a disease .

cuti mid sem ade seminggu , aku rasa takan sempat nak buat check up . aku nak study lagi . nak pi joli dengan kawan2 aku lagi . jumpa dentist lagi . beli barang2 stok makanan . mak and lain2 pulak balik kampung . haih masa2 awat la kan . aku nak manage time aku ni bukan reti . duduk kat u ni pon rasa terumbang ambing ngat xD . dengan rasa malas nye nak study . bila malas aku call mak aku *actually tak call just missed call then she will call back xD . aku ni jujur sangat pi bagi tau mak yang aku ni pemalas nak study . mak pon ape lagi ha sembur aku . marah ade gelak ade . tu aku suka bergayut dengan mak sebab tula . rasa terbakar juga la telinga . and she still worry bout me so much


♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment