Monday 18 August 2014



ye rasa macam nak meraung bila dapat tahu . bukan sebab kat kedah ke ape tapi kos tu . amek masa jugak . tapi alhamdulillah Allah lembutkan hati yang liat ni . aku pikir aku bnasib baik dapat twaran u . yang tak dapat tu lagi sedih . yang da dpt tu jangan bangga sangat belum tentu berjaya . lepas je dapat tu . borak2 dengan kawan aku . ramai yang kata yang tu kat pendalaman . ha sabar ye sarah xD . merasa lagi seksa tanpa hiburan hahaga.

makcik kat atas ni kawan aku kat matrik n ank jati kedah . dulu dok cakap kdah dgn dia , dia kata buruk slang aku . takpe2 kte tgk 4 thn nanti xD . dan dia orang yang terkuat bahan aku sebab akan duduk seperti kat kmp . xdak hiburan . nak prepare untuk masuk u ni macam2 dokumen nak kena sediakan . and duit pon akan banyak keluar . ha padan muka kau sarah , dulu kat matrik senang je nak prepare , dengan ade elaun lagi toksah dok pikir pasal duit . now . semua duit . tq dekat auni jugak la tak kedekut bagi senarai nama biasiswa n macam2 la yang dia tolong aku dari aku murung dengan kos ni sampai la bagi info memacam pasal u . tq weh terharu . 

teringat masa dapat result u , aku pegi beraya dan tak perasan pon fon tade kedit . dah la tak de tenet . fon silent . sekali si tnesh n syaza tanya result aku xleh reply . then campak fon masok beg . siap bole tengok wayang lagi hari selasa tu . balik je rumah . amek kau berpusu pusu noti ws n wc . yang tak leh bla auni dok risau kot2 aku berkabung ke ape ke sdangkan aku boleh enjoy pi tengok wayang . maaf auni n syaza hehe . haih rindu n syg korang sangat2 . bila leh jumpa . harap dapat kawan kat u macam korang . haih . 

ouh ye , memandangkan aku belajar di utara lagi . dulu perlis now sintok,kedah . ramai mulut mulut kata "namanye jodoh awak kat utara" sorang dua tak pe . ni bila tiap orang yang tanya aku dapat u mane , akan respon sedemikian . haihhhh doa tu tau tak . tak mahu tak mahu .

pape pon may Allah ease everything . harap dapat belajar betul2 ndapat kawan yang okay amin :)

♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment