Monday 15 September 2014

sini duit sana duit . haih duit2 stress . btw anak2 saya da kurus u olls tatau la pasaipa xD . betol la kat u boleh kurus . confirm2 hahahaha . okay tanak cite tu pon . actually nak cite pasal sepanjang aku jadi mahasiswi ni . betol la , memag lecturer tak kan kesah kau nak datang kelas lambat ke awal or tak datang langsung . tapi certain lecturer they care their students . mostly aku dapat lecturer gitu . takot gak la kan sebab aku ade ter skip kelas sebab sesat . uum ni boleh tahan besar doh . 2 minggu jugak amek masa kot . tapi still tak tahu jalan2 shortcut -,- . duduk u memang bebas sangat . kau nak balik lambat ke tak nak balik no body cares except kawan2 kau yang penyayang la kan . aku ni walau tak de roomates . jiran tetangga baik2 belaka . tak semua tapi ade la  3 bilik la rapat . makan sama2 semua sampai tak muat meja makan hahahah . ouh ya dulu kat matrik laki pompuan jalan sesama orang akan pandang slack . kat sini lantak kau la. aku tak tau la bila paan a.k.a senior kmp yang aku kenal kat sini borak2 dengan aku orang pandang x . takot ah di cop gedik . bukan aku mintak . and and sini ramai international . ramai weh .sampai aku dalam bas terdetik "adakah aku di indonesia" dorang kalau bercakap tak pandang kiri kanan  . btw im glad i know them


♥ TERIMA KASIH DAUN KELADI , LAIN KALI BACA LAGI ♥

No comments:

Post a Comment